2008-01-20

Przedstawienie.

Jestem młodym programistą amatorem. Jeszcze do końca nie wiem co chcę robić w życiu, ale pragnę by było to coś powiązanego z komputerami. Planuje na tym blogu zamieszczać moje artykułu na różne tematy, być może nie związane nawet z komputerami. Po prostu będę tu pisał to co mi akurat się zechcę napisać. Dlaczego akurat taka forma? Po pierwsze, tworzenie artykułów na zamkniętych forach według mnie nie ma sensu, w dodatku wiele for nie udostępnia odpowiedniego formatowania, choćby głupich tabelek. Po drugie, gdy będę chciał się dostać do jakieś pracy, na pewno pracodawca będzie chciał coś wiedzieć o swoim pracowniku, więc będzie mógł przejrzeć tego bloga, by dowiedzieć się nad czym pracowałem. Po trzecie, czasami lubię poklepać bez sensu. Po czwarte, każdy kto do mnie napiszę będzie mógł mieć jakieś spojrzenie na to jaki jestem, wiem z własnego doświadczenia, że głupio się pisze z jakimś mało znaczącym numerkiem lub adresem. Osobiście preferuję nawiązywać kontakty przez e-mail, ponieważ mogę odpowiedzieć w najdogodniejszym dla mnie momencie i w razie czego douczyć się w razie nie znajomości odpowiedzi na zadane pytania. Oczywiście zawsze można później przejść na Jabbera, tlena, ICQ, GG czy inny komunikator. Od razu zaznaczam że nie lubię GG. Wole Jabbera czy tlena. Po pierwsze, na GG atakuje spora ilość "lam". Jeszcze nigdy się nie spotkałem z "Cze! Poklikash?" na żadnym innym komunikatorze niż GG, dziwne nie? Albo łańcuszki, gdy myślisz że już wymarły, ktoś znowu musi Ci jakiś wysłać. Co dziwne, często się zdarza że dostaje łańcuszki od osób których nie masz na liście! Ale czego się spodziewać po 10 latkach którzy mają dostęp do takiego komunikatora? To GG w ogóle siebie nie szanuje. Jestem uważany za odmieńca, ponieważ nie mam konta na naszej klasie, tzn. miałem ale wykasowałem, po tym jak zrobiło się 20 znajomych których nie znałem... Nie znajdziecie mnie raczej na dziwnych serwisach które powstały tylko po to by sobie popisać, poznać drugą połówkę, nowych znajomych lub innych tego typu zjadaczy czasu. Po prostu, by popisać bez sensu, nie mam czasu. Po co szukać drugiej połowy całości? Nowi znajomi których nigdy nie spotkam raczej też się nie przydadzą, a jak się w którejś znajomej bujnę, to tylko sobie złamię serce, ponieważ uważam że związki na odległość nie mają sensu.
Dobra, starczy tego klepania, bo jutro nie będę miał o czym wam napisać, a tego co naklepałem dotychczas pewnie i tak nikt nie przeczyta.

Brak komentarzy: